WERKWIJZE

Wij maken, vrijblijvend, een ontwerp voor u om zo een goed beeld te geven van het toekomstige meubelstuk en uiteraard de prijs. U geeft zelf aan welke maatvoering, design, kleur en houtsoort u wenst. Wij kunnen u daar uiteraard ook in adviseren! Het ontwerp wordt vervolgens gemaakt in de werkplaats van de meubelmakerij.

EIGEN ONTWERP?

Ontwerp zelf uw tafel, kast of bank en laat uw nieuwe meubel maken door onze meubelmakerij.
Heeft u een creatief idee? Wij maken een definitief ontwerp en zorgen voor afwerking in elke houtsoort, maatvoering en kleur die u wenst.

DUURZAAMHEID

Milieuvriendelijk en duurzaamheid staan hoog in ons vaandel. Wij houden onze footprint zo klein mogelijk en werken dus alleen met hout dat verantwoord is gekapt en gedroogd

Ook worden alleen natuurlijke en milieuvriendelijke afwerkingsmaterialen gebruikt als olie, zeep en was. Het afval bestaat vrijwel volledig uit zaagsel en resthout. En daarvoor kunnen weer nuttige bestemming gevonden worden.

Bestel Nu

Doe een bestelling via het formulier op onze website of bel ons. Klik op de onderstaande knop om meer informatie aan te vragen

Het gaat er om wie er in de stoelen zitten. Niet wat er op tafel staat